• بیمه یارمند سینا

    بيمه يارمند سينا علاوه با تأمين مالي براي آينده بيمه شدگان از قبيل دريافت سرمايه بيمه در زمان بازنشستگي و امكان دريافت مستمري، با برخورداري از پوشش بيمه عمر در مقابل خطر فوت به هر علت، پوشش هاي فوت به علت حادثه ادامه مطلب

  • بیمه آتش سوزی

    در بیمه آتش سوزی علاوه بر خطرات اصلی (حریق , انفجار , صاعقه) خطرهایی مانند زلزله , آتشفشان , سیل , طوفان , رانش زمین , سقوط بهمن , ترکیدگی لوله آب , ضایعات ناشی از برف و باران ادامه مطلب

چرا بیمه سینا ؟

شركت بيمه سينا (سهامي عام) بر اساس قانون تاسيس موسسات بيمه غير دولتي و طي مجوز شماره 23167 بيمه مركزي ايران با سرمايه اوليه 140 ميليارد ريال كه تماماً پرداخت گرديده بود در 10 آبان 1382

ادامه مطلب

خدمات بیمه سینا ؟

خدمات قابل ارائه در بیمه سینا به چهار دسته اصلی : بيمه نامه هاي اموال، بيمه نامه هاي اشخاص ، بيمه نامه هاي مسؤليت و بيمه نامه هاي مهندسي تقسیم میشود

ادامه مطلب

بیمه سینا نمایندگی جانمحمدی | صدور بیمه عمر و سرمایه گذاری (یارمند) |شخص ثالث | بدنه | مسئولیت

منشور اخلاق حرفه اي

پايبندي به مقررات و تعهدات
1.احترام و توصيه به رعايت قانون و مقررات و عدم‌تلاش براي بي‌اثر كردن آنها.

2.برخورد با همكاران و واسطه‌هايي كه از طرق غيراخلاقي از جمله پرداخت رشوه به بازاريابي مي‌پردازند.

3.عدم‌چشم‌پوشي نسبت به تخلف ديگران و همكاري براي كاستن هرگونه فساد.

4.پايبندي به قول و تعهد خود و وفاداري به عهد و توافقات و قراردادها چه قانون بر آن ناظر باشد چه نباشد، چه آشكار باشد چه پنهان.

5.پرداخت به موقع خسارت مطابق آنچه در قرارداد آمده است.

6.رعايت و حمايت از رقابت آزاد و عادلانه و پيروي از اصول بيمه‌گري، به‌ويژه در تعيين نرخ و شرايط.

عدالت و انصاف

7.تعيين دستمزد همكاران به‌صورت منصفانه و پرداخت كارمزد نمايندگان و كارگزاران طبق ضوابط.

8.رفتار منصفانه با مشتريان و طرف‌هاي تجاري در همه جوانب.

9.پرهيز از به چنگ آوردن اطلاعات تجاري با ابزار غيراخلاقي و غيرصادقانه.

10.تعيين نرخ حق بيمه بر پايه اصول فني، معقول، منصفانه و در خور شرايط بيمه بدون تاثير از رقبا

شفافيت و صداقت

11.صداقت و راستي در مبادله اطلاعات و نيز خودداري از عرضه گزارش‌هاي فريب‌دهنده، پنهان‌كاري و حذف هدفمند برخي از اطلاعات.

12.خودداري از ارائه اطلاعات نادرست در تبليغات و اطلاع‌رساني.

13.انتشار مستمر اطلاعات دقيق مالي و ويژگي‌هاي حرفه‌اي خود به صورت واقعي.

14.اطلاع‌رساني به موقع به بيمه‌گذاران نسبت به بروز هر گونه تغييرات موثر در اداي تعهدات

15.توجيه كامل مشتريان نسبت به شرايط پوشش بيمه و محدوديت‌هاي دريافت خسارت

16.برقراري روابط شفاف با مشتري به‌گونه‌اي كه امكان هيچ نوع سوء‌استفاده نباشد

حفظ كرامت انساني

17.خودداري از تقديم و دريافت مسرفانه هديه و برگزاري بيش از حد برنامه‌هاي سرگرمي و تفريحي براي طرف‌هاي تجاري

18.انتخاب همكاراني كه به اصول اخلاق حرفه‌اي متعهدند و از هر گونه آلودگي به ارتشا و پرداخت‌هاي غيرموجه مبرا مي‌باشند.

19.محترم دانستن و حفظ حريم خصوصي مشتريان؛ همكاران ورقبا.

رعايت حقوق اجتماعي

20.احترام به منزلت و حقوق انساني و شهروندي افراد و پاسداري از آن.

21.احترام به فرهنگ، آداب، رسوم و اعتقادات مشتريان.

22.سلوك و عدم‌كينه‌توزي با منتقداني كه سخن از نقض قانون و مقررات مي‌گويند و عملكردها را نقد مي‌كنند.

23.مقابله با پولشويي و هر گونه‌ فعاليت ديگري كه پشتيبان بزه‌هاي سازمان‌يافته باشد.

24.پاسداري از طبيعت، محيط زيست و توسعه پايدار.

25.همكاري با سازمان‌هاي مردم نهاد (NGO) و حمايت از آن دسته از تدابير عمومي كه سبب تقويت توسعه صنعت بيمه مي‌‌شد

26.پذيرش شكايت مشتريان و نظارت مقامات مجاز

27.احترام به حقوق مالكيت مادي و معنوي رقيبان

بیمه سینا نمایندگی جانمحمدی ارائه دهنده انواع خدمات بیمه ای شامل : بیمه عمر و سرمایه گذاری ( یارمند سینابیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه ، بیمه مسئولیت ، بیمه آتش سوزی ، بیمه درمان تلفن تماس و مشاوره : 08642211417 - 09355387422

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی